wtorek, 15 marca 2016

Wprowadzenie...



Dla Stefana cierpienie w milczeniu i samotności jest jedynym sposobem, by przeżyć sam ze sobą. 

                Annika nie wierzy w szczęśliwe zrządzenia losu od czasu, gdy zostało jej odebrane bardzo,  wiele. 

                Jedna chwila, jedno spotkanie, jedna decyzja sprawiła, iż oboje uświadomili sobie, że                           potrzebują wzajemnego ocalenia…

                Przeznaczenie. 

                Przyjaźń, oparta na niecodziennych zasadach.

                Uzdrawiająca siła miłości.

                Czy jedna chwila naprawdę może odmienić nasze życie?

22 komentarze:

  1. Wprowadzenie mówi niewiele, ale na pewno będzie ciekawie :). Czekam z niecierpliwością na coś więcej :*. Mam nadzieję, że niebawem ujrzę jakiś rozdział. Jest Stefcio - będę i ja ♥. Pozdrawiam i życzę weny :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo się cieszę, Kochana! ;*
      Dziękuję za miłe słowa i obiecuję, że za jakieś 2-3 tygodnie będzie pierwszy rozdział, rozpoczynający wszystko. ;*

      Usuń
  2. Masz Krafta - masz mnie > prosta prawda :) Liczę na to, że będzie tak fajnie, jak się zapowiada, a tymczasem spadam do rozdziału 1, bo ja zawsze spóźniona z premierą XD
    Weny x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że spodobało Ci się to coś powyżej. :) I niezwykle cieszę się, że Cię zainteresowałam! ;)
      Buziam. ;*

      Usuń
  3. Będę na pewno!
    PS. czy mogłabyś mnie informować o rozdziałach? Będę wdzięczna! ;)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, cieszę się i to bardzo! ;*
      Jasne, Kochana, nie ma sprawy. :) Kiedy tylko pojawi się nowość, będziesz wiedziała. ;*
      Buziam. ;*

      Usuń
  4. Takie tajemnicze wprowadzenie... Już się nie mogę doczekać rozwinięcia historii ❤ Poza tym Kraft. I tu mnie masz.
    Pozdrawiam! ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że takie właściwie nic w postaci tego wprowadzenia zachęciło Cię do oczekiwania na dalszą część. :)
      Dziękuję! ;**
      Pozdrawiam! <3

      Usuń
  5. Jestem i dziękuję za zaproszenie. Będę w 1000000%. Z niecierpliwością oczekuję 1
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty nie masz za co dziękować, to ja dziękuję, że zajrzałaś! ;*
      I dziękuję, że będziesz! ;D
      Buziam. ;**

      Usuń
  6. Hej :)
    Pomyślałam, że wreszcie coś przeczytam o Stefanie, a wprowadzenie wygląda obiecująco :3 proszę o info o rozdziałach u mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo się cieszę i dziękuję za tak miłe słowa! <3
      Buziam. ;**

      Usuń
  7. O mamuńciu! :o
    Dlaczego ja nie wiedziałam, że jest już początek nowej historii?! :o
    Wpadłabym wcześniej! ♥
    Kochana, wprowadzenie jest naprawdę doskonałe! ^^
    Z resztą, cóż się dziwić, skoro to Ty jesteś autorką! :D
    Ta historia zapowiada się być... ciężka. Zgadza się? :)
    Tak mnie zaintrygowałaś, że chyba nie wytrzymam. Kiedy 1? ^^
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty jak się dowiedziałaś, Skarbie, co? ;> Przed Tobą, po prostu, nic się nie ukryje! ;*
      A dowiedziałabyś się, spokojnie. ;)) Już ja bym się o to postarała! ;D
      Ech, no, wprowadzenie, no... wprowadza po części. :D Zrezygnowałam z jakiegokolwiek innego prologu, bo tak sobie stwierdziłam, że nie ma co publikować moich koślawych prologów, których za Chiny Ludowe pisać nie umiem. :D ;-;
      Jedyneczka - już 8. kwietnia. ;D
      Dziękuję za komentarz, moja najukochańsza! ;**
      Kocham. <33

      Usuń
  8. Dziękuję za zaproszenie, zostaję do końca. Zapowiada się naprawdę bardzo interesująco, a poza tym jest Stefan, więc czego chcieć więcej. :D
    Jeśli to nie problem to informuj mnie o nowościach. <3
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, będę informować!
      Bardzo mi miło, że skorzystałaś z zaproszenia! ;*
      Buziam. ;*

      Usuń
  9. Trafiłam tutaj przypadkiem. Może nie aż takim przypadkiem, bo gdy tylko zobaczyłam, że zaczynasz coś nowego to musiałam zajrzeć. Można powiedzieć, że się wprosiłam.
    Wprowadzenie jest krótkie, nie mówi za wiele, ale jednak zostawia w głowie coś takiego, że chce się wiedzieć, co będzie dalej. Ja na pewno zostanę tutaj na baaardzo długo, bo niesamowicie mi się tutaj podoba, plus jeszcze ten Twój talent. ❤
    Z niecierpliwością czekam na jedynkę i dużo weny życzę Ci Kochana.
    Buziaki. ;**

    Ps. Jest możliwość bycia informowanym? Jeśli tak to bardzo o to proszę. ;**
    Z góry dziękuję. ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, to bardzo dobrze, że się 'wprosiłaś', bo ja się bardzo, ale to baaaaaaaaaaaaaaardzo, cieszę z Twojej obecności i to, że Ci się spodobała nawet ta moja katastrofa powyżej!
      Dziękuję za bardzo miłe słowa, wiele dla mnie znaczące! ;*
      Oczywiście, będę Cię informować. ;**
      Buziam. ;*

      Usuń
  10. Spodobało mi sie to wprowadzenie :) krótkie ale za to jakie treściwe. Pewnie zagoszczę tu na dłużej.
    Zapraszam także do nas: http://byc-blizej-ciebie-chce.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, czy treściwe, to dyskutowałabym, ale cieszę się, że Ci się spodobało! ;*
      Dziękuję za zaproszenie, na pewno wpadnę. :))

      Usuń
  11. Hej Kochana :)
    Zaprosiłaś, więc jestem.. zresztą gdzie Stefan, tam i ja :D
    Dodam sobie Twojego bloga do zakładek i na pewno będę wpadać :)
    Przy okazji zapraszam również do siebie na początek historii o Gregorze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że nie wystraszyłam Cię i zostaniesz ze mną na dłużej! ;* To wieeeele dla mnie znaczy, uwierz. ;)
      Dziękuję za zaproszenie, oczywiście już odiwedziłam Gregorka! ;D ;*
      Buziam. ;*

      Usuń